گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دلیل توقف چند روزه تولید کلاه قرمزی ۹۶ چه بود ؟

دلیل توقف چند روزه تولید کلاه قرمزی ۹۶ چه بود ؟

کلاه قرمزی 96 , زمان پخش کلاه قرمزی 96 ,توقف کلاه قرمزی 96 ,عدم پخش کلاه قرمزی 96

احتمال عدم پخش کلاه قرمزی در نوروز ۹۶ به دلیل مسائل و مشکلات مالی وجو دارد. حمید مدرسی تهیه‌ کننده مجموعه کلاه قرمزی که قرار بود برای نوروز ۹۶ روی آنتن شبکه ۲ برود، از پرداخت نشدن بدهی‌های سازمان و توقف تولید سخن گفت. تهیه‌کننده مجموعه کلاه ‌قرمزی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تولید این مجموعه که از شبکه ۲ روی آنتن می‌رود، گفت: ما امسال می‌ خواستیم کلاه‌ قرمزی را تولید کنیم اما نه اسپانسر داشتیم و نه شبکه بدهی‌های ما را برگرداند و الان هم با کمبود بودجه مواجه شده‌ایم.

وی ادامه داد: کار ما به دلیل بی‌پولی از هفته پیش متوقف شده است و من از طرفی می‌بینم که سازمان صدا و سیما، این مجموعه را در کنداکتور قرار داده و درباره آن اطلاع‌رسانی کرده اما وقتی درباره این بدهی‌ها با شبکه جلسه می‌گذاریم، مساله را به بالا ارجاع می‌دهند. تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی» بیان کرد: سازمان از سه سال پیش به ما بدهی دارد و برای مجموعه‌ای که قرار شد امسال تولید کنیم، تنها یک قسط به ما پرداخت شده است در حالی که گروه ما امسال از ۵۰ تا ۶۰ نفر به حدود ۱۰۰ نفر رسیده و بسیار گسترده شده است.

مدرسی با اشاره به ویژگی‌های مجموعه کلاه قرمزی ۹۶ توضیح داد: این مجموعه امسال بسیار جالب‌تر شده، دکور ما دو برابر شده و می‌تواند پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون باشد. ما از چند ماه پیش با جدیت کار را شروع کردیم و آیتم‌ های ۱۳ قسمت مجموعه به طور ناقص تولید شده، اما مساله این است که شبکه برای مناسبت‌های سال هم از ما کار می‌خواهد ولی ما بودجه لازم را برای تکمیل کار نداریم. وی در پایان گفت: متأسفانه ما زمان را هم از دست دادیم، پروژه قرار بود مشارکتی باشد، اما نه ما توانستیم این مشارکت را فراهم کنیم و نه خود سازمان. تلویزیون هم شاید تقصیر نداشته باشد و اکنون در بی‌پولی قرار دارد، اما ما و گروه این کار واقعاً نمی‌دانیم چگونه باید مساله را رفع کنیم. مجموعه کلاه قرمزی سال گذشته نیز به دلیل داشتن طلب از شبکه و سازمان صدا و سیما به تولید نرسید.

دلیل توقف چند روزه تولید کلاه قرمزی ۹۶ چه بود ؟