نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نتایج شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶

نتایج شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶

نتیجه انتخابات , نتیجه انتخابات 96 , نتایج انتخابات , انتخابات , انتخابات 96 , نتایج آرا 96

در این دوره رقابت اصلی بین رییسی و روحانی است و میرسلیم و هاشمی طبا بخت چندانی برای اینکه رییس جمهور شدن ندارند با توجه به دعوت مسوولان و چهره عای شناخته شده ورزشی و هنرمندان محبوب پیش بینی می شد که حضور گسترده ای را در این دوره شاعد باشیم. حال باید منتظر نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ بود.


نتایج دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۶ پس از شمارش آرا اعلام می شود. در انتخابات ۲۹ اردیبهشت امسال را ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزارو ۲۳۴ نفر اعلام کرد که یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۴ نفر آنان رای اولی هستند. ابتدا صحبتهایی مبنی بر اعلام آرا ریاست جمهوری ۹۶ به صورت یکباره شده بود اما نهایتا تصمیم بر این شد که نتیجه انتخابات ۹۶ به صورت تدریجی و لحظه به لحظه اعلام شود. انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ۹۶ با حضور پر رنگ ایرانیان همراه شد.  پیش بینی حضور گسترده ای می شد که این اتفاق در روز ۲۹ اردیبهشت عملی شد و محل صندوقهای رای از ۸ صبح شاهد صف طولانی ایرانیان بود.


نتیجه انتخابات , نتیجه انتخابات 96 , نتایج انتخابات , انتخابات , انتخابات 96 , نتایج آرا 96

همچنین حضور گسترده ایرانیان مقیم خارج نیز توجه ها را به خود جلب کرد. پس از پایان رای گیری و شمارش آرا در روز یکشنبه یا دوشنبه نتایج انتخابات ۹۶ مشخص و ایرانیان رییس جمهور ۱۲ ام را خواهند شناخت.

این خبر در حال بروز رسانی است …

نتایج انتخابات ۹۶