ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

برنامه ریزی برای کنکور با سایت دکتر کنکور

برنامه ریزی برای کنکور با سایت دکتر کنکور

کنکور

 

برنامه ریزی کنکور کاملا به صورت شخصی برای شما انجام می شود. برای برنامه ریزی جناب آقای هادی شکری با شما صحبت میکنند. همه شرایط شما را بررسی میکنند و سپس یک برنامه کوتاه مدت به مدت سه روز برای شما ترسیم میکنند. این برنامه به صورت سه روزه در اختیار شما قرار میگیرد. در این برنامه مشخص شده است که شما در طول بازه ی زمانی سه روزه چه درس هایی رو باید بخونین؟ …. مهمترین ویژگی این برنامه این است که کاملا به صورت اختصاصی برای شما است و منطبق بر ویژگی های شخصی شما می باشد و به راحتی می توانید آن را به اجرا در آورید. برنامه کنکور دکتر کنکور، برنامه ای کامل میباشد که سعی شده تمامی فاکتور ها در آن لحاظ شود.  برنامه ای که دقیق  واسه شخص شما ریخته میشه ، به نحوی که خیلی آسون اجراش کنین و روز به روز پیشرفت خودتون رو حس کنین. یه برنامه منطبق بر ساختار و روحیات و توانایی های شما.

خدمات سایت دکتر کنکور و مشاوره کنکور

در وبسایت دکتر کنکور فایل های صوتی پر شده توسط استاد شکری در زمینه ی کنکور ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی کنکور به دور از هر گونه تبلیغاتی منتشر می شود. فایل ها و پادکست های آموزش زیست شناسی کنکور به صورت رایگان نیز خدمات آموزشی ما محسوب میشود. و نکات ترکیبی زیست شناسی را به دانش آموزان ارائه میدهد.. مدیریت وبسایت دکتر کنکور توسط دکتر هادی شکری می باشد.

یکی از خدمات دکتر کنکور مشاوره کنکور است. دکتر کنکور به دانش آموزان کنکوری و چهارم دبیرستان و سوم دبیرستان و … خدمات مشاوره کنکور می دهد. در دکتر کنکور استاد هادی شکری مشاور کنکور هستند و به شما کمک می کنند راهی را که درست تر میباشد شما را هدایت کنند تا شما را به قبولی پزشکی که شاید آرزوی خیلی هاتون باشد برساند. و استاد شکری طرحی را به عنوان مشاوره تلفنی کنکور به شما کمک  می کنند به این آرزو برسید.

مشاوره تحصیلی بر مبناى آزمون کنکور سراسری و کنکور تجربی و قبولى شما در بهترین رشته ها و  در  بهترین دانشگاه ها  از جمله خدمات ما میباشد.

استاد شکری برای شما به صورت شخصی برنامه ریزی خواهد کرد که شما دقیقا بدونید کجاى راه و مسیرید و چه اهدافى در پیش دارید:

دقیقا چیا رو باید بخونید؟

چند دور باید بخونید؟

چه تستهایى؟

چه مباحثى مهم تر هستن؟

چه DVD هایى باید ببینید؟ بهترین منابع برای حال حاضر چیست؟ و …

جواب تمام این سوالات رو به شما می دهند.

به صورت تلفنی با استاد شکری هر سه روز یکبار در تماس هستید که در این جلسات برنامه آینده رو با هم  هماهنگ میکنید و شما رو راهنمایی می کنند و مشکلات شما رو برطرف می کنند.

هرشب (یا هر چندشب یکبار) از طریق تلگرام پیگیرى میشید.

هر شب براتون نکات درس خوندن و آخرین تغییرات آزمون و.. رو توى یه گروه تلگرام مینویسند.

هر زمان سوالى داشتید می تونید از اقای شکری مستقیما با تماس یا پیامک بپرسید.

قطعا برنامه هایی که داده خواهد شد شخصی و انفرادی خواهد بود.

درطول این مدت آزمونهاى شما بررسی میشوند و توسط مشاورتون دقیقا روند پیشرفتتون ارزیابی میشه.

برای ثبت نام می توانید کلمه “برنامه ریزی شخصی ” را به شماره زیر پیامک کنید :
sms : 09359378019

همچنین برای دانلود فایل های صوتی استاد از سایت کنکور بازدید کنید.

کنکور

کنکور

یکی از کلماتی که این روزها در زمینه کنکور زیاد می شنوید نام دکتر کنکور است. سایت کنکور دکتر کنکور متعلق به موسسه جناب آقای هادی شکری می باشد. دکتر کنکور به دانش آموزان عزیز خدمات مختلفی در زمینه کنکور می دهد.

برنامه ریزی کنکور

یکی دیگر از خدمات دکتر کنکور برنامه ریزی کنکور برای شماست. آقای شکری برنامه های روزانه برای کنکور را برای شما به صورت اختصاصی مشخص می کنند تا شما بدانید در هر روز

چه مقدار تست کنکور بزنید ؟

چه مقدار مطالعه کنید ؟

به چه صورت مطالعه کنید؟

از چه منابع کنکور مطالعه کنید ؟

ذقت کنید تمامی صحبت هایی که در وبسایت توسط استاد شکری پر خواهند شد به دور از هر گونه تبلیغات برای شخص خاصی بوده و هیچگونه وابستگی به موسسه ی خاصی ندارد.

سایت کنکور

امروزه آموزش های مجازی تاثیر خیلی بسیار زیادی در برقراری عدالت آموزشی دارند. سایت کنکور هم یکی از ضرورت های  آموزش مجازی است و دکتر کنکور یکی از قدرتمندترین و بزرگترین سایت های کنکور را با هدف گسترش عدالت آموزشی تاسیس کرده است. که صرفا بر پایه کمک به دانش آموزان عزیز بنا نهاده شده است. کلیه خدمات رایگان برای کنکوری های عزیز شامل مشاوره کنکور، برنامه ریزی کنکور، جزوه کنکور و … در سایت ما موجود است.

انگیزشی کنکور

یکی دیگر از خدمات دکتر کنکور انتشار فایل های صوتی انگیزشی کنکور توسط استاد هادی شکری  است. همانطور که می دانید، هر قدر هم که شما منابع عالی ای داشته باشید ولی انگیزه کافی نداشته باشید نمی توانید به موفقیت کنکور برسید.  لذا دکتر کنکور هر روز مطالب انگیزشی کنکور زیادی را در سایت خود برای شما عزیزان منتشر می کند.

کنکور ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی کنکور با استاد هادی شکری

به سایت کنکور دکتر کنکور مراجعه کنید. مطالب رایگان مشاوره کنکور را دریافت کنید. جزوه کنکور دانلود کنید. مطالب انگیزشی کنکور را ببینید. تراز آزمون گزینه دو یا قلم چی خود را افزایش دهید. برنامه ریزی کنکور را یاد بگیرید. سال کنکور را با دکتر کنکور باشید. شما  نیز به بزرگترین جامعه کنکوری های شاد بپیوندید.

برنامه ریزی برای کنکور با سایت دکتر کنکور