گفتگو با خردمندان و دانشوران ، پاداشی کمیاب است.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

این خانم معلم با گول زدن دانش آموزش به او تجاوز کرد!+ عکس

این خانم معلم با گول زدن دانش آموزش به او تجاوز کرد!+ عکس

whitney fetters,عکس معلم زن

معلمی به اسم ویتنی فترز که زبان اسپانیایی درس می دهد از طریق چت کردن و برقراری تماس تلفنی دانش آموزش را برای برقراری رابطه جنسی اغفال کرد.

 

معلم زبان اسپانیایی مدرسه، به نام ” ویتنی فترز” اززمانی که این پسر ۱۴ ساله، نوجوانی ۱۲ ساله بیشتر نبود ، از طریق تلفن و چت با او در ارتباط بود تا اینکه گفته می شود اخیرا او فیلمهای جنسی و بیمارگونه ای از خود در حالت برهنه برای پسر نوجوان می فرستاده است.
طبق گفته های پلیس،رابطه جنسی آنها از زمانی که پسر نوجوان به معلمش ابراز علاقه کرده ، آغاز شده بود.

گفته می شود که این معلم ۲۸ ساله متاهل، عکس های برهنه ای از خودش و عکس هایی از عروسی اش برای این نوجوان ۱۴ ساله می فرستاده است.

 دانلود رابطه جنسی خانم معلم با دانش آموز پسر

whitney fetters,عکس معلم زن
پلیس می گوید “فترز” این پسر بچه سال را به خانه اش دعوت کرده بود و پس از خوراندن مشروبات الکلی و وسوسه کردن او برای استعمال مواد مخدر ، اقدام به تجاوز کرده است.

whitney fetters,عکس معلم زن

پلیس بیان کرد زمانی که آنها می خواستند تا تلفن همراه پسر نوجوان را توقیف کنند ، او سعی کرد تا تمام پیغام های تصویری و نوشتاری بین خود و معلمش را از بین ببرد.اما پلیس قادر شد تا تمام اطلاعات پاک شده از تلفن همراه پسر ۱۴ ساله را بازیابی و به مدارک مهم دسترسی پیدا کند.

whitney fetters,عکس معلم زن

“فترز” یک معلم مدرسه در مقطع راهنمایی در ایالت اوکلاهوما امریکا بود که پس از افشای رابطه جنسی بی شرمانه اش با شاگرد مدرسه دیگر حق کار کردن به عنوان یک معلم که در جامعه نقشی مورد اعتماد را دارد، نخواهد داشت

تاکنون 3 نظر ثبت شده است.

  1. زنها که میل جنسی ندارند عجیبه

  2. آقاعلی چطورندارن این ی غریزه جنسیه ک خداوند داده ب مرد وزن ولی واقعن براش متاسفم برای همه کسای ک ب هموطنشون تجاوز میکنن برن بمیرن بهتره تا اینکه ب کسی تجاوز کنه

  3. این خانم بیچاره است .

    حالا بستگی دارد شما بیچاره را از چه دیدگاهی نگاه کنید