امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساناز زرین مهر به شبکه جم GEM TV پیوست + عکس ها

ساناز زرین مهر به شبکه جم GEM TV پیوست + عکس ها

ساناز زرین مهر,عکس بی حجاب ساناز زرین مهر,عکس ساناز زرین مهر

بازیگر زن ایرانی و سریال ساختمان پزشکان با انتشار عکس های بی حجاب و کشف حجاب به شبکه جم تی وی(GEM TV) پیوست. سایت های مختلف با انتشار عکس هایی از ساناز زرین مهر خبر کشف حجاب ساناز زرین مهر را منتشر کرده اند اما خود ساناز زرین مهر در این مورد چیزی اعلام نکرده است. سایت های منتشز کننده خبر کشف حجاب ساناز زرین مهر با استناد به عکس های بی حجاب ساناز زرین مهر در صفحه اینستاگرامش خبر کشف حجاب ساناز زرین مهر را منتشر کرده اند. در صورت صحت این خبر ساناز زرین مهر چندمین بازیگر زنی است که طی یک سال گذشته با انتشار عکس های بی حجاب خود و کشف حجاب به شبکه ماهواره ای جم تی وی پیوسته اند.

به تازگی خبرهایی مبنی بر پیوستن یک بازیگر زن دیگر به شبکه جم شنیده می شود. این بازیگر ایرانی که ساناز زرین مهر نام دارد با انتشار عکسی بدون حجاب، این خبر را تایید کرده است. زرین‌مهر متولد ۳۱ خرداد ۱۳۶۶ در شهر شیراز است و کار هنری اش را از تئاتر شیراز شروع کرده است. “هشت بهشت” و “تلاقى” دیگر سریالهایی هستند که این هنرور در آنها حضور داشته است. زرین‌مهر هنروری که در آثاری نظیر “ساختمان پزشکان” نقشهای کوتاهی را ایفا کرده بود هم به شبکه ماهواره ای جم پیوست. در صفحه اجتماعی منتسب به این هنرور طی روزهای گذشته عکس‌های مختلفی از وی منتشر شده که نشان می‌دهد وی کشف حجاب کرده و مشغول بازی در خارج از ایران است. پیش از این بازیگرانی نه چندان مطرح نظیر صدف طاهریان، چکامه چمن‌ماه، بهارک صالح‌نیا، مانی کسراییان و رابعه اسکویی نیز به شبکه ماهواره ای جم پیوسته بودند. در میان تصاویر منتشرشده توسط این صفحه اجتماعی، عکس‌هایی از زرین‌مهر در کنار مانی کسراییان دیگر بازیگر مهاجرت کرده از ایران که در آثار شبکه جم نقش آفرینی میکند نیز مشاهده میشود.

ساناز زرین مهر,عکس بی حجاب ساناز زرین مهر,عکس ساناز زرین مهر

پیش از کشف حجاب ساناز زرین مهر نیز صدف طاهریان و چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی و بهارک صالح نیا کشف حجاب نموده و به شبکه ماهواره ای جم تی وی پیوسته اند. در میان عکس های منتشر شده توسط این صفحه عکس هایی از ساناز زرین مهر در کنار مانی کسراییان دیگر بازیگر مهاجرت کرده از ایران که در فیلم های شبکه جم نقش آفرینی میکند نیز مشاهده میشود که خبر کشف حجاب ساناز زرین مهر و پیوستن ساناز زرین مهر به شبکه جم را تا حدود زیادی تایید میکند.

ساناز زرین مهر,عکس بی حجاب ساناز زرین مهر,عکس ساناز زرین مهر

برچسب ها :