تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سحر دولتشاهی بعد از جدایی و تنها شدنش لذت می برد

سحر دولتشاهی بعد جدایی و تنها شدنش لذت می برد

سحر دولتشاهی تنها , سحر دولتشاهی جدایی , سحر دولتشاهی طلاق
سحر دولتشاهی تنها
سحر دولتشاهی جدایی
سحر دولتشاهی طلاق از رامبد جوان

سحر دولتشاهی بازیگر زن توانای سینمای ایران کار بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و پله پله بالا آمد. برای او سال ۹۳ نقطه عطفی در کارنامه اش بود؛ او از یک طرف بعد از مدتها ایفای نقش مکمل در فیلمهای مختلف در سومین فیلم حسین فرحبخش یعنی “مستانه” نقش یک را ایفا کرد و از آن طرف با دو فیلم نسبتا خوب “شکاف” و “عصر یخبندان” به جشنواره سی و سوم آمد.

در این بین “عصر یخبندان” علاوه بر مورد توجه مخاطبان قرار گرفتن، تایید هیات داوران را نیز به دنبال داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگری مکمل زن جشنواره را بخاطر ایفای نقش در “عصر یخبندان” به دولتشاهی دادند.

سالی شلوغ با تنهایی لذت بخش
دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال ۹۳ را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو با محمدصادق شایسته درباره این تنهایی بیان می دارد: سال ۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.

یک رهایی جالب
وی ادامه می دهد: سال ۹۳ هم شیرینی برایم داشت و هم یک رهایی جالبی برایم بود.امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد.
سحر دولتشاهی برای سال جدید هم چنین آرزویی دارد: برای سال ۹۴ و همه سالهایی که می آیند هم امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد و هم از طرف من نسبت به اطرافیانم و از طرف آنها نسبت به من.
دوست دارم خیابانها پر از مردم سرحال باشد.

این بازیگر با تعمیم دادن این مهرورزی به کل جامعه می افزاید: دوست دارم حال مردم کشورم خوب باشد. آرزوهای خوبی برایشان دارم. خصوصا در دورانی که احساس میکنم کمی بیش از حد طبیعی دلمردگی و ناراحتی در آنها وجود دارد، خیلی دوست دارم خیابانهای کشورم پر از مردم سالم و سرحال باشد.

برچسب ها :